3. DIZAJN I VIZUELNO PREDSTAVLJANJE PROIZVODA

Slika govori više od hiljadu reči. U današnje vreme veb sajtovi predstavljaju kompletan biznis a ne samo njegov dodatak. Zbog toga je neophodno posvetiti pažnju i na vizuelni deo predstavljanja proizvoda i rešenja za problem koji želite da rešite. Sklad boja i oblika će dodatno privući pažnju vaših budućih kupaca. U ovoj fazi još uvek ne govorimo o samom proizvodu tj aplikaciji i softveru već samo o predstavljanju šta bi on trebalo da uradi i kako bi pomogao u rešavanju problema i potrebe.

U ovoj fazi je dovoljno pripremiti najjednostavniji dizajn i izbegavati prenatrpanost vizuelnih rešenja i komplikovnih logo rešenja. Male greške i odstupanja su prihvatljive jer smo utvrdili koji je problem i sada nudimo rešenje koje će nekome da reši taj problem ili potrebu pa će više biti orijentisan na samo rešenje nego na kompletan vizuelni deo.

Logo se može napraviti samo od slova, obojiti nekom skladnom bojom i napisan nekim od aktuelnih fontova. To je dovoljno za početak. Ukoliko niste stručni u oblasti dizajna možete angažovati nekoga ko jeste. Postoji veliki broj frilensera koje možete angažovati preko onlajn platformi kao što su Fiverr, Freelancer, Upwork… i to veoma povoljno.

Vizuelno predstavljanje proizvoda može da sadrži fotografije ili grafike. Fokus je na predstavljanju rešenja i prezentovanju kako i na koji način se rešava uočeni problem jer ćete na taj načn povećati šansu da dobijete u startu dugu listu budućih kupaca.

Evo nekoliko preporuka šta je sve neophodno obuhvatiti dizajnom i ispuniti nekoliko tehničkih preduslova:

  1. Planirajte izgled i prezentaciju sa krajnjim ciljem na umu tj koji problem i potrebu rešavate
  2. Odaberite lako pamtljiv domen i naziv sajta za vašu biznis ideju
  3. Izaberite hosting kompaniju koja će vam obezbediti prostor na internetu za vašu prezentaciju
  4. Izaberite neko gotovo rešenje za upravljanje sadržajem vaše prezentacije
  5. Prilagodite dizajn tako da se uklopi sa stilom vašeg proizvoda
  6. Napravite i napišite sadržaj tako da predstavlja rešenje i poziva buduće korisnike i kupce da koriste baš vaše rešenje
  7. Izaberite datum kada ćete predstaviti rešenje, pripremite se i korigujte sadržaj po potrebi ali se predstavite prema zacrtanom planu

I dalje se nalazimo u fazi kada ne izrađujemo proizvod jer je pre izrade proizvoda potrebno da uradite test da li je vaše rešenje i vaša celokupna ponuda ono pravo rešenje i da će vaši potencijalni kupci želeti i mogu da ga plate. To ćete testirati u sledećem koraku broj 4: Testiranje rešenja i ponude