MVP² (Minimum Viable Product – Održiv Proizvod sa Minimalnom Funkcionalnošću) U ovoj fazi imamo prilike da predstavimo rešenje sa minimalnom funkcionalnošću svim našim korisnicima koji su u startu pokazali želju da im je naš proizvod bitan i da im treba što pre. Dakle to su svi oni koji su verovali u nas i podržavali nas od samog početka. Dizajn je potpuno usmeren na korisnika i njegovo iskustvo. Rešenje problema je sada u potpuno funkcionalnoj formi. Tim bi već trebalo da bude formiran i poznat.
Testiranje sa malim brojem korisnika
Na osnovu povratne informacije od korisnika poboljšajte korisničko iskustvo i unapredite dizjan.
Testiranje sa velikim brojem korisnika
U ovoj fazi testiramo domete našeg rešenja i pripremamo teren za osnivanje biznisa. Vršimo poslednje korekcije na proizvodu i fokusiramo se da se zaokruži priča oko proizvoda, dizajna, tima, partnera, kanala distribucije našeg proizvoda, prodaje, marketinga… U ovom delu se proveravaju sve pretpostvake koje su važile za mali broj korisnika i ukoliko se one potvrde i na velikom broju korisnika možemo da kažemo da je ideja potvrđena, rešenje održivo za naš biznis model i da smo spremi za osnivanje firme ili prodaju.